Politică de social media

OAR Mureș are conturi de social media pe platforme cum ar fi Facebook și Instagram.

Folosim aceste conturi pentru a transmite actualizări și conținut cu audiența noastră locală, regională și națională. De asemenea, le folosim pentru a promova activitățile, inițiativele, produsele și serviciile noastre, ceea ce înseamnă că unele dintre postările noastre conțin publicitate sau link-uri către conținut și parteneri comerciali de la terți.  

Ne dorim ca toți cei interesați de arhitectură și activități conexe să se implice în canalele noastre; să fie inspirați, să creeze, să dezbată și să ne ajute să construim o comunitate online pozitivă.

Pentru a ne asigura că toate canalele sunt interesante și informaționale – și utilizate eficient și responsabil – avem o Politică de Social Media.

Vă rugăm următoarele:

Când postați, lăsați un comment, răspundeți sau transmiteți mesaje pe canalele noastre de social media sau pe propriile canale de social media cu referire la OAR Mureș, vă rugăm:

  • Fiți amabil. Tratați pe alții cu respect, curtoazie și considerație în orice moment. Păstrați conținutul concentrat pe probleme profesionale și evitați să faceți comentarii care ar putea cauza ofense personale. Vă rugăm să nu utilizați niciun canal de social media pentru comentarii răuvoitoare ale membrilor curenți sau anteriori, voluntari sau membri ai personalului OAR Mureș.
  • Gândiți-vă, înainte de a posta. Uneori este dificil să comunici online. Încercați să fiți clar în ceea ce spuneți și să fiți pregătit pentru ca oamenii să interpreteze contribuția diferit decât a fost intenționat. Dacă sunteți sigur ce să spuneți sau cum să spuneți, așteptați și vedeți cum evoluează conversația.
  • Fiți responsabil. Sunteți responsabil pentru calitatea contribuțiilor dumneavoastră. Canalele noastre  de social media sunt un loc pozitiv, dinamic și inteligent pentru discuții – vă rugăm să vă concentrați pe acest lucru atunci când contribuiți.
  • Aveți grijă unii de ceilalți. Dacă nu vă simțiți confortabil cu anumite postări, din orice motiv, le puteți raporta pentru a fi moderate corespunzător. Alternativ, vă rugăm să trimiteți un email la oarmures@gmail.com pentru asistență.
  • Fiți profesional. Canalele noastre de social media nu trebuie folosite ca un instrument pentru aducere în discuție sau a urmări nemulțumiri   personale. Dacă aveți o îngrijorare, vă rugăm să trimiteți un email la oarmures@gmail.com astfel încât să poată fi direcționată către departamentul relevant. OAR Mureș nu răspunde la comentarii, complimente sau reclamații prin intermediul social media.
  • Respectați confidențialitatea. Vă rugăm să nu publicați informații confidențiale sau să postați informații private ale altor persoane (cum ar fi numărul de telefon și adresa de acasă) pe canalele de social media.

Comportament inacceptabil

Nu vom tolera comportamentul inacceptabil pe care îl întâlnim pe propriile noastre canale de social media sau care apare pe un canal de la un terț și ne este adus la cunoștință. Vom colabora cu furnizorii de platforme de social media pentru a elimina conținutul și/sau a bloca/interzice conturile, acolo unde este necesar. Următoarele sunt exemple de comportament inacceptabil:  

  • Comentarii conținând limbaj abuziv, ofensator, obscen, vulgar sau violent sau conținând injurii;
  • Abuzuri, amenințări, intimidare, hărțuire sau atacarea în orice mod a altor utilizatori sau amenințarea împotriva unei alte persoane;
  • Aducerea de ofense sau cuvinte peiorative față de alții pe baza credințelor politice, naționalității, etniei, vârstei, sexului, religiei sau credinței, dizabilității, orientării sexuale sau oricărei alte caracteristici protejate de lege;
  • Postarea de imagini grafice, sensibile sau ofensatoare;
  • Trolling: postarea de mesaje insultătoare pentru a enerva pe cineva sau distribuirea persistentă de comentarii negative și/sau abuzive pentru a provoca o reacție;
  • Spamming:    distribuirea repetată a conținutului sau trimiterea de mesaje multiple nesolicitate;
  • Adăugarea intenționată a link-urilor sau imagini la postări care conțin viruși sau orice alte programe sau programe similare care ar putea deteriora funcționarea sau compromite securitatea computerelor și a rețelelor
  • Încălcări ale drepturilor de autor, mărcilor comerciale, proprietății intelectuale și altor drepturi de la terți;
  • Postarea de informații sau conținut care este perturbator, defăimător, inflamator, repetitiv, înșelător, dăunător sau ilegal 
  • încălcați orice altă lege sau regulă aplicabilă.

Sanctiuni aplicabile:

Vom raporta postarile si/sau bloca/interzice conturile persoanelor care încalcă această politică fie prin postări sau prin directionarea de mesaje către noi, către reprezentanții noștri sau către alți utilizatori.

Acolo unde este cazul, vom sesiza comportamentul organului disciplinar relevant din cadrul OAR Mureș.

Vă încurajăm să ne susțineți în crearea unui mediu online pozitiv, raportând comportamentul neadecvat pe canalele noastre la oarmures@gmail.com

Pe cine urmărește OAR Mureș?

Vă rugăm să rețineți că decizia noastră de a urmări alți utilizatori și conturi nu implică aprobare sau susținere oficială. OAR Mureș nu susține practici, arhitecți, bunuri, servicii sau produse specifice. Urmărim conturi de rețele sociale despre care considerăm că sunt relevante pentru munca noastră, munca membrilor noștri și mediul construit mai larg. Aceasta ar putea include urmărirea conturilor organizațiilor și întreprinderilor comerciale (și/sau angajaților sau reprezentanților acestora).

Personalul OAR Mureș sau conturile reprezentative?

Unii membri ai personalului, administratorilor și reprezentanților OAR Mureș postează în nume propriu sau pseudonime pe propriile platforme de social media. În ciuda afilierii lor la OAR Mureș, postările lor nu reprezintă poziția oficială a OAR Mureș. Totuși, aceștia au responsabilitatea de a se asigura că postările lor nu încalcă nicio politică sau lege care se aplică rolului lor.

Cum sunt monitorizate canalele de social media ale OAR?

Conturile noastre social media @oar.mureș sunt monitorizate de luni până vineri, între orele 9:00 și 17:00. Postări pot fi publicate în afara acestor ore dacă sunt programate dinainte sau răspund la știri de ultimă oră.

Citim toate mesajele directe dar, uneori din varii motive, nu este posibil să răspundem la fiecare postare, întrebare sau mesaj. Orice întrebări sau comentarii care necesită atenție urgentă trebuie trimise prin e-mail la oarmures@gmail.com

Dacă există conținut postat pe canalele noastre de socializare pe care OAR Mureș le consideră a fi contrare spiritului acestei clauze și naturii canalului, OAR Mureș își rezervă dreptul de a elimina acel conținut de pe platformă.

Cum depun o reclamație în temeiul acestei politici?

Dacă observați conținut care nu aderă la această Politică sau care ar putea pune fie OAR Mureș, calitatea de membru, profesia sau persoanele fizice în pericol legal sau reputațional, vă rugăm să contactați oarmures@gmail.com. Secretariatul va trimite apoi aceste sesizări spre investigare de către echipa relevantă și, dacă este necesar, va începe orice acțiune disciplinar necesară.

Cum fac o solicitare media?

Solicitările pentru mass-media, postari, anunțuri pot fi trimise prin e-mail la oarmures@gmail.com.

OAR Mureș își rezervă dreptul de a modifica sau schimba această politică în orice moment.